The Cow-Cat

The Cow-Cat
AWWW!! Isn't he cute? He's the result of mixing a cow and a cat:) If you wanna see more (as in dogs mixed with lizards, etc. just click on the image!

Monday, June 30, 2008

STILL IN TEXAS


Yeah, I may be posting but I'm still in Texas.
And I had the urge to talk about cows.
I actually have not talked about cows in awhile now that I think about it....
Well, what do I want to talk about that has to do with cows?
I was in Mexico the other day!
So, I go into a nice store called Marti's,
and what do I find?
A GIANT COW right by the entrance!
It was probably lifesize.
I'm telling you, it would be in my room right at this moment if it wouldn't have cost a fortune to ship it!
Apparently, people in Mexico like cows even more than the people in America!

Why America is Obsese!


Today I went to Whataburger for dinner. Now, it depends on where you live, but if you DO live in Texas, you have probably heard of Whataburger. It's basically the same as Mcdonald's, Wendy's, etc.

So, I ordered my dinner, and instead of having a small drink, and small fries, I decided to "whatasize it" which means to supersize it.

Well.

Apparently the whatasized drink, is 44 OZ!

THAT'S HUGE!!!

Ok, a normal, filling drink is between 12 and 20 0z. So 44 oz is just outrageous.

No wonder America is obese. We're fattening ourselves up with 44 oz sodas.

Wednesday, June 25, 2008

OMG YALL ARE GONNA FREAK OUT


DISCLAIMER: I was in the mood for telling a story today, so you dont' have to read all of it...BUT I WOULD LIKE IT IF YOU DID:)

Yah, I guess you could say I'm getting a Texas accent from being down here
(seriously, my dad's from new york, and he's even getting one)
but, the BIG news,
is that
I SAW A TWILIGHT TRAILER TODAY!!
yes, yes, it's true.
I went to see INDIANA JONES with my family.
(even though I haven't seen ANY of the other ones)
(yes, I was so confused I had to have my dad explain the whole movie)
WELL
Right as I was getting tired of trailers,
and saying
START THE MOVIE!!!
another one came on.
The last one.
.....
.....ggrrrrrrrrrr
but then...
ROBERT PATTISON AND KRISTEN STEWART
appear on the BIG SCREEN!
It was the
TEASER TRAILER!!!
It was amazing on the big screen:)
Go see a movie in Texas!
and see the trailer!!

Or just go to Texas:)
IT ROCKS!!
(or you could probably just go down to the movie theater and see Kung Fu Panda or Get Smart ((or Indiana Jones)) and end up seeing the trailer!!)

Monday, June 23, 2008

TEXAS




Hello People!! I'm sad to say, I'm leaving for Texas tommorow, (tuesday). I mean, I LOOVVEE Texas, (as you can see), but I won't have a chance to blog!! Come back on the 5th on July, and there'll be a new post!

Wednesday, June 18, 2008

LOOK AT THIS AWESOME PICTURE I MADE WITH PHOTOSHOP!
I love photoshop:)

Tuesday, June 17, 2008

NITE LITE!


I have been wanting, for a while now, to talk about my AWESOME nite lite. You see it in that picture above. No, I DO NOT need a nite lite, I just like THIS nite lite. You touch his head, and he turns on and off!! And just look at that cute face! No one has ever had a better nite lite!

Sunday, June 15, 2008

BUBBLES!

I have come to the conclusion that bubbles in fact, DO NOT pop in the rain. This happens to be a very frequently asked question, and I have proved the theory wrong. The other day it was raining REALLY hard, and my friend and I decided to blow bubbles in the rain. The bubbles did not like the rain, and blew away, but regardless, they did not pop!

Wednesday, June 11, 2008

SUMMERTIME!!

It's SUUMMMEERR!!
My last class the other day started chanting "summer" ten seconds before the bell rang.
School is OFFICIALLY out for me.
So what am I going to do?
That's right, I'm going to POST MORE BLOGS!!

Thursday, June 5, 2008

KEYBOARDING BLOG!

I've mentioned how I hate keyboarding. Well.
I wrote a personal blog during keyboarding using notepad.
Yeah, I know that's kind of sad. Not kind of. It is.
But either way, I recently had a chance to email to myself.
So here it is. (you may notice that names are gone and the blog is really just random talking..i didn't even realize i wrote that much)
IMPORTANT: hoas stands for hold on a sec

MY KEYBOARDING BLOG

hello i don't feel like doing the quiz lab rite now,so i'm just like...typing...although if you didn't know better, you'd say i was doing my quizlab!! haha!!okay, soi don't know wut to do now..like everyone is gone, except for me and some other dorkos yuposss sooo i'm still bored and now i can goo!!


well, here i am again, a couple days later, once again faking doing my quizlab!!so, today, i was miserable for half the day, but now i'm better...hmm..i finally got put on a double dutch group and i 'm SOO happy about so, all the dorks in my keyboarding class remain to be dorks and so yah well, i'm going to the soccer game next week!
i think!!
brb
i'm back
now i had to return the paper-keeper-upperand
now i think people might be staring...haha...

may 9
so now,i'm in miss -------'s class
and yah, i'm trying to be quiet
but i don't think it's working
hehe.bi

may 12
we're about to take a quiz...errrggghhhh...i hate quizlab
hoas, teacher coming
haha i just hit ---
in the head
haha i just hit ----
in the head(they both deserved it)t
eacher coming
g2g
may come back l8ter
cya

may 16
so, supposedly mr ---- has control of the screen, but i got out
he may or may not catch me..o well

may 22

i'm in keyboarding now, and whoa
mr. ----
took control of our screens,
sorry
so now i'm taking quizlabs.
again.
and again.
and again.
and again.
and i could go on.
bi
may 27
haha
it's language arts now
and mr. -------- is coming
hold on
cya, g2g
i'm gonna be a director of photography!

still may 27
...keyboarding
now i'm stuck doing quizlabs
and mr. ----- won't let me go to orchestra.
and i just busted my butt to finish a bunch of the quizlabs too!
now i'm stuck doing a mega quizlab with 126 FRIKIN QUESTIONS!!!!FOR PETE'S SAKE!la dee dee da dooo...i'm not doing my work
i'm....soo...bored...grr....ahhhh.....helppp....me...i'm...BOORREDD...anybody...just...save....me....errgg...okay now i'm going to talk about sumthing interesting
hm...if mr.-----weren't here, i would get on my blog or email...or anything...soooo...boreed...i've typeed a bunch..and mr.---- just yawned.
that should tell us sumthing.....
i wanna print this out.

may 29
bored. very. bored.don't. know. wut. to. do. somebody. help. me. becuz. i. am. bored. o. so. bored. arg. i. am. so. bored. so. bored.i'm stuck doing quizlabs. how. boring.
me+quizlab=errggg
me+quiizlab+no sleep=ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZSOMEBODY FRIKIN HELP ME!! I'M SO TIRED OF THIS!! ARRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

still the 29 of may
....okay, so i'm pretending to do quizlabs
like alwayssooo boredsoo soo boredstop reading this
NOWI MEAN IT
(a guy is looking over my shoulder)

bi 4 now
june 2
wow. i
t's finally june
and for once, i'm doing my quizlabs instead of just typing here the whole time
who says i couldn't type a little??
bi 4 now

Sunday, June 1, 2008

IT'S JUNE!

TODAY IS JUNE FIRST!
I didn't realize that until 2 minutes ago. No, I seriously mean it.
I had no idea it was June yet.
Well, let's sing the June song...
Ya ready??
Here it goes..
(or it already went if you pressed play...)
video